בלוג
גיוס המונים- מתחילים מאפס!

אז התחלתם קמפיין גיוס. שיהיה בהצלחה!

הסרטון יפה. הפוסטים נראים טוב. אבל עברו כמה ימים ו.... הקמפיין נתקע.

אז למה זה קורה?

נו בטח, שאלת מליון הדולר.

ביננו, זה הסוד של הצלחת הקמפיין.

פיצוח קהל היעד, התחזוקה של הקמפיין, החידושים, העדכונים.

כשאתה עושה את זה נכון- זה עובד!

 

אז איך מתחילים מאפס עד להגעה ליעד?

 

רגע, בואו נתחיל מההתחלה.

אחד הגורמים החשובים ביותר בחיים זה יחסי אנוש. וזה לא פחות נכון כשמדובר על קמפיין גיוס.

כמו בחיי היום יום כשאתה פוגש בן אדם חדש ולא מוכר. קודם כל יש את השלב של ההיכרות הראשונית, את הרושם הראשוני - הוא זה שילווה אתכם לכל אורך הקשר. זה השלב הקריטי ביותר.

אחר כך, אתם מתחילים לבנות את הקשר, מזהים נושאים ותחומים משותפים.

בהמשך אתם גם תשתפו אחד את השני ברגשות, בשיתופים של חיי היום יום, את המחשבות, הפחדים, החששות, החוויות.

וכך לאט לאט, אתם בונים מערכת יחסים בריאה וטובה. והכי חשוב, יציבה ועמידה לטווח ארוך.

בדיוק כך גם צריך להיות בינך לבין התורמים שלך.

פתחנו קמפיין בקולאפ-callup עלינו לאוויר

התורם רואה פרסום או פוסט שלך, סיפור מרגש שמספר את המקרה, הסיבה שבגללה אתם מנסים לגייס כסף.

זה היה הרושם הראשוני.

היה מוצלח מספיק? מושקע? עשית הכל כדי שזה יהיה המקסימום שהוא יוכל לקבל ממך מהמפגש הראשון?

מעולה.

הצלחת ליצור את החיבור הראשוני שתרגם את עצמו לתרומה?

שאפו, עשית רושם ראשוני טוב!

עכשיו צריך לקחת את זה לפגישה שניה, להכיר את הקהל שלך, איפה הוא נמצא ולבנות מערכת יחסים שתגרום ללקוח לחזור ולתרום בעתיד.

אז קדימה- השלב הבא: תחזוקת הקשר.

עכשיו אתה צריך לתחזק את מה שהתחלתם לבנות. את הקשר הזה שרק התחיל.

כאן אתה צריך להעלות הילוך, לשתף ברגשות שלך, בחוויות ובכל דבר שישמור על רצף כלשהו ולא יכבה את קהל היעד ויגרום לו להתקרר ולבסוף...להתעלם.

תחשוב שניה, הקהל שאתה פונה אליו עכשיו קרוב לוודאי יהיה גם הקהל שתפנה אליו בקמפיינים הבאים, והוא גם זה שתפנה אליו בהמשך הגיוס הנוכחי עד שיסתיים ותגיע ליעד המיוחל.

לא משנה באיזו פלטפורמת גיוס או אסטרטגיה תבחר, אתה חייב לתת את הבמה ללקוח, למקרה, לספר את סיפורו כדי שיכירו אותו. כדי שיבינו מה בדיוק המקרה, למה צריכים את הכסף וכל מידע שייצור אמינות וחיבור למקרה.

אז פייסבוק, ברור, זו הדרך הכי ברורה. אתה פותח דף פייסבוק עם השם  ה"לקוח" בשבילו אתה אוסף את הכסף.

מבדיקה קצרה גילינו שאחת מהפעולות הראשונות שמבצע תורם פוטנציאלי היא לבדוק את עמוד הפייסבוק של העמותה\של הגיוס הספציפי הזה. ובהתאם לנראות הדף, התחזוקה שלו, התגובות, היקף הפעילות הוא יחליט אם זה נראה לו משהו אמין ושווה לשים את הכסף שלו למטרת הקמפיין.

ישנם ערוצים שונים נוספים דרכם אתה יכול להגיע לקהלים נוספים כמו אינסטגרם, טיקטוק, ועוד...

לכל פלטפורמה יש את קהל היעד שלה, את סגנון הפעילות שלה. לא לכל קמפיין זה מתאים, אך לא מסובך להתאים את החומרים כך שיתאימו לסגנון קהל היעד ולסגנון הפעילות בפלטפורמות השונות.

(עוד נאריך בזה בבלוג שיעסוק בסוגי הפלטפורמות.)

תחשוב, כל קהל, כל תרומה הם נכס בשבילך!

אז כמו שאמרנו, כל זה בעצם דרך ליצירת ולהעמקת מערכת היחסים שלך עם קהל היעד\עם התורם הפוטנציאלי שלך, עד להגעה ליעד.

אנחנו בקולאפ-callup מתמחים בנושא גיוס ההמונים. חיים ונושמים את הנושא ומקיפים אותו מכל הכיוונים.

אחרי עבודה מאומצת של פילוח קהל היעד, פילוח שיטות העבודה ובחירת הדרך הנכונה והיעילה ביותר, אנחנו כאן כדי להנגיש לך את הידע כמות שהוא. כי אין כמו ניסיון.

אחרי עשרות קמפיינים שביצענו, פילוח של קהל היעד, יצירת אינטראקציה נרחבת בקרב קהל היעד ותוצאות בשטח,  נוכל להנגיש לך את המידע הרב שאספנו על שיטות הפעולה ליצירת קשר רציף עם הקהל שלך מאפס.

אז, כמה עוד נשאר לך להגעה ליעד?

עכשיו תעזוב את המחשב, שב על החומרים הקיימים, תבדוק איזה קמפיין תוכל לשפר בעקבות המידע שחלקנו כאן. וקדימה, לעבודה!